Skip to main content
search

Volvo rozšiřuje a rozšiřuje řadu hybridních rypadel

08.06.2021

Volvo, které nabízí oproti konvenčním strojům snížení spotřeby paliva o 17 %, uvedlo na trh zcela nové hnací ústrojí pro své revoluční rypadlo EC300E Hybrid – a představilo tuto technologii ve dvou nových modelech ve třídách 25 a 35 tun.

Společnost Volvo Construction Equipment (Volvo CE) s využitím zcela nového základního stroje, který sám o sobě nabízí 10% snížení spotřeby paliva oproti modelu, který nahrazuje, představila tři nová hybridní rýpadla, která nabízejí další zvýšení účinnosti paliva až o 17 % ve srovnání s konvenčními stroji. Nová řada přichází ve formě vylepšeného 30tunového hybridního rypadla třídy EC300E a zavedení této technologie do dvou nových strojů – 25tunové třídy EC250E Hybrid a 35tunové třídy EC350E Hybrid.

Sběr energie ze spouštění výložníku
Všechny tři stroje využívají novou hydraulicko-hybridní technologii Volvo, která sbírá „volnou“ energii generovanou pohybem výložníku rypadla dolů. Výkonné a pravidelné pohyby výložníku dolů nabíjejí hydraulický akumulátor, který pak ukládá a v případě potřeby dodává energii pro pohon hydraulického pomocného motoru, který pomáhá pohánět systém motoru.

Hybridní modely nezahrnují žádné kompromisy ve schopnostech, přičemž tato rýpadla nabízejí stejnou úroveň ovladatelnosti a výkonu jako standardní stroje, včetně schopnosti pracovat současně v režimu ECO a Hybrid.

Na rozdíl od jiných hybridních systémů je komponenta na těchto strojích relativně jednoduchá a skládá se z minimálních přídavných komponent, které se snadno udržují. Dodatečné zvýšení energie, které je hybridní systém schopen nabídnout, pomáhá snížit zatížení motoru a v tomto procesu přináší zvýšenou účinnost paliva až o 17 % a až o 15 % nižší emise CO2 – což je zvláště důležité při práci v městských oblastech. Při použití v aplikacích typu „výkopů a vyklápění“ (zejména v případě do 90° otáčení ) nabízí tento jednoduchý přístup rychlou návratnost.

YouTube

Načtením videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů společnosti YouTube.
Zjistěte více

Načíst video

EC300E Hybrid v centru pozornosti
Zatímco EC250E Hybrid a EC350E Hybrid jsou úplně nové, tak EC300E Hybrid byl rozsáhle modernizován. Mezi jeho nové funkce patří:

  • 10% snížení spotřeby paliva díky inteligentní elektro-hydraulice a novému motoru D8M Volvo – který snižuje otáčky z 1 800 na 1 600, přičemž přináší 5% nárůst výkonu.
  • O 700 kg těžší protizávaží poskytující větší stabilitu a 5% zvýšení příčné nosnosti.
  • Nové prioritní funkce – umožňují operátorům upřednostnit jednu funkci, Výložník/Otoč a Výložník/Pojezd, před jinou.
  • Nová nastavitelná regulace rychlosti výložníku – ideální pro přesné úkoly.
  • Zlepšená doba odezvy – díky elektrickému ovládacímu joysticku a plně elektrickým pedálům pojezdu.

Došlo také k vylepšení komfortu obsluhy, včetně nové technologie redukce odskoku výložníku a násady – která snižuje otřesy stroje – a nového volitelného Comfort Drive Control, který pomáhá snižovat únavu tím, že umožňuje operátorům řídit pojezd stroje pomocí kolečka na joysticku namísto pedály. Pokud jde o provádění údržby, přístup k horní konstrukci je snazší díky novému 3bodovému přístupu z pravé strany. Také nová ochrana proti stříkající močovině při jejím doplňování do nádrže usnadňuje plnění a snižuje riziko rozlití, zatímco intervaly výměny motorového oleje a filtru byly zdvojnásobeny na 1 000 hodin.
Nové EC250E Hybrid, EC300E Hybrid a EC350E Hybrid mají špičkovou technologii, která šetří palivo, snižuje emise a zlepšuje ziskovost projektu.

Tisková zprávaVolvo EC350E Hybrid

Stiskněte kontakt

Sandra Jansen
Manažer marketingu a komunikace společnosti Volvo

Díky: Volvo Construction Equipment Germany GmbH.85737 Ismaning.
( Zveřejnění zdarma – kopie požadována ))